REISVERHALEN

Classic Camper Verhuur van een weekend weg tot een unieke vakantie.

vw-1

Zomervakantie 2016 met de VW bus T2 genaamd “Vera”,

Met ontzettend veel plezier zijn wij 3 weken op pad geweest met “Vera” , de oranje/witte Volkswagen bus uit 1975.

We hebben ca 4000 km gereden, dwars door Frankrijk op weg naar het Baskenland in Spanje. Als we door de mooie kleine dorpjes van Frankrijk en Spanje reden hadden we altijd veel bekijks.En zeker als we aankwamen op een camping. Er waren altijd wel mensen die even een praatje wilden maken of binnen wilden kijken. Wij waren dan ook altijd erg trots om de bus te laten zien.

In Spanje in de bergen was het best spannend rijden, want wij wisten eerst natuurlijk ook niet zo goed, wat de bus aan kon. Hoe steil kunnen we gaan en hoelang kunnen we rijden per dag? Maar het ging allemaal prima.
Na een dag rijden was het heerlijk om op een camping de bus neer te zetten, het dak omhoog te klappen en lekker te genieten. Daarna koken op het gasfornuisje, altijd weer een uitdaging!

Buiten eten in de avondzon met een wijntje erbij. Dat gevoel, kennen jullie dat? Het is het ULTIEME, AUTHENTIEKE, ONOVERTROFFEN…..VAKANTIE gevoel!!

Groetjes, Bert en Vera uit Utrecht

Bonjour,
Ma 1ère expérience en camping quand j’étais petite a été dans un van comme celui là. C’était amusant que mes enfants aient cette chance aussi Nous avons passé un excellent week end: au programme, plage, promenade dans les dunes, pêche à LA crevette (une seule crevette fut pêchée). Ce fut très très sympa. l’idée du van était très chouette. Les enfants ont adoré. Elles ont pu dormir à l’étage. C’était top pour les enfants. Tout le camping passait et admirait le van; un voisin allemand est venu nous dire qu’il en avait eu 4. Une famille est venue demander des photo car le petit garçon de 4 ans était un fan des anciennes VW. Gros gros succès. Encore merci pour l’organisation qui était parfaite! Vos équipes ont été super sympa.
Merci pour les sacs de couchage aussi
Nathalie

Tja, wa’ kan ik meer zeggen? Het was gewoon prima, De van was misschien een beetje te klein voor mij of misschien was ik een beetje te ” groot” voor de van. Maar uiteindelijk het verblijf was great. De week-end zal zeker en vast in de geheugen en in de beste herinneringen van mijn kinderen. En dat heeft gewoon geen prijs. Een grote succes met sommige buren en we hebben ongeveer een stuk of vier folders gegeven. Ik moet ook zeggen dat dit week-end zal ook een heel gooei souvenir zijn voor onze gezin.

Hartelijk bedankt…

Bonjour, Nathalie et family

camperreis

Beste Hans en Hannie,

Nogmaals bedankt voor de bijzondere ervaring! We hebben een heerlijk weekend gehad!

Hartelijke groet,

Bram en Astrid Haasdijk

Hallo Hans en Hannie,

Wat hebben wij een top weekend gehad! Wat een super busje zeg!
Ik heb het als cadeau gekregen voor mijn verjaardag…..een super cadeau!
Een geweldige ervaring! Het geluid van de bus, het grote stuur, de geur van de benzine, het primitieve gevoel, de rateltjes……..SUPER!! Bedankt dat we dit mochten ervaren en dat jullie het vertrouwen er in hadden dat zelfs een vrouw de bus kon besturen!! Haha

Het was voor herhaling vatbaar!! Dus…jullie zullen ons vast nog een zien! Ga zo door met jullie hobby, het is geweldig! We hebben er met zijn allen enorm van genoten! Ook de kinderen vonden het te gek!

Nogmaals, bedankt!

Tot ziens!

Groetjes van de familie Mullens uit Limbricht

image4
bus

Afgelopen weekend hebben wij het Eifel arrangement gedaan. We werden vrijdag door Hans en Hannie hartelijk ontvangen met koffie en, hoe kan het ook anders in Limburg, met vlaai. Na enig papierwerk en uitleg van de auto gingen we richting Monschau dat een stadje is wat zeker de moeite waard is om te bezoeken. Onderweg al veel bekijks gehad. Vanaf Monschau zijn we richting Rursee gereden waar we 2 nachten hebben doorgebracht op een camping. Een simpele camping met vriendelijke mensen en bovenal schoon. Een boottocht over de Rursee gemaakt en aansluitend op het eindpunt een rondrit met het treintje gemaakt. ’s Avonds uit eten geweest in een typisch Duits restaurantje. De volgende dag weer terug via een omweg naar het Limburgse land om daar de VW T2 uit 1975 weer terug te brengen. Voor ons een onvergetelijk weekend geweest mede dankzij het prachtige weer en de goed gevulde tas met eten en drinken van Hans en Hannie.

Kees Nieuwland

Erg leuk kamperen! Autentieke ervaring! + complete uitrusting. Camper rijdt geweldig. Een aanrader! Veel Succes!

Martijn & Jalen

camperreizen
Classic-Camper-Verhuur-6118

Heerlijke vakantie gehad en wat een service!!!

Svengard van Berkel

Top geregeld! En wat een heerlijke dag gehad!

Lara Brinkhoff

campervakantie
Classic-Camper-Verhuur-6118

Vandaag hartelijk ontvangen bij classic camper verhuur, koffie met Limburgse vlaai.  Een dag op pad geweest met Joep. Heerlijke dag geweest.